تلفن تماس : ۳۳۸۳۱۱۶۳ – ۰41 ، 09363645136 (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته به جز روز های تعطیل)

برای تماس با فروشگاه از راه های زیر اقدام نمایید:

مراجعه کنندگان به وبسایت می توانند از طریق شماره گیری 04133831163 در ساعات کاری مجموعه سنج سنتر (مرکزسنج ایران)، سئوالات خود را در خصوص محصولات و همچنین استعلام موجودی برخی محصولات با همکاران واحد فروش‌مان در میان بگذارند. همچنین اعضای فروشگاه می توانند از محل حساب کاربری خود، جهت پشتیبانی و دریافت راهنمایی تیکت خود را ارسال نمایند.

محل دائمی فروشگاه نیز واقع در استان آذربایجان‌شرقی، تبریز، نرسیده به ایل گلی، مجتمع تجاری اداری ستاره امید، همواره برای مراجعه حضوری کاربران گرامی، آماده ارائه خدمت است.

آدرس فروشگاه بر روی نقشه :

برای تماس با فروشگاه از راه های زیر اقدام نمایید :

برای تماس با مدیران وبسایت و اعلام مشکلات موجود در خرید و همچنین اخذ راهنمایی در خصوص نحوه انتخاب و خرید محصولات می توانید با تکمیل فرم و ارسال آن، اقدام نمایید. همکاران ما در مجموعه سنج سنتر (مرکز سنج ایران) در راستای هدف افزایش رضایتمندی مشتریان، در اسرع وقت پاسخ پیام هایتان را ارسال نموده و یا از طریق تماس تلفنی مشکلات و درخواست‌های شما عزیزان را پیگیر خواهند شد.

توجه :

با توجه به اینکه هیچ سامانه پیامکی‌ای از سوی مچموعه سنج سنتر (مرکز سنج ایران) فعال نیست. به اطلاع می‌رساند هرگونه پیام تبلیغاتی‌ای از جانب این فروشگاه اینترنتی برای مراجعه کنندگان ارسال نخواهد شد. لازم به ذکر است در صورت ایجاد پل‌های ارتباطی پیامکی، پیش‌تر از طریق وبسایت این فروشگاه سرشماره ها به اطلاع مراجه کنندگان خواهد رسید.

راه ارتباطی متنی با فروشگاه :